IMG_4727.jpg

Про школу

«Соняшник» - одна з перших альтернативних шкіл Києва. ЇЇ було засновано в 2013 році колом батьків – ентузіастів для своїх дітей.


Наша школа створена з ціллю формування єдиного простору для щасливих дітей, що навчаються через зацікавленість, а не примус; педагогів, натхненних своєю справою, відкритих новому  та сповнених поваги до дітей, а також батьків, що є активними співтворцями школи.


«Соняшник» - це більше, ніж уроки в школі та домашка вдома. Це приватний будинок із затишним подвір’ям, де діти саджають город навесні, збирають врожай восени та ліплять снігові фортеції взимку. Це родинні свята та пікники. Це щотижневі екскурсії та регулярні подорожі містами й селами України і закордону. Це купання у річці, катання на байдарках та бігових лижах. Це спільне приготування варення та смаколиків, багато цікавих проектів та ігр, довгі прогулянки, ночівлі у школі та багато-багато іншого. Адже ми віримо, що дитинство минає, а такі спогади залишаться назавжди, а у щасливої дитини великий шанс вирости успішним та задоволеним собою та світом дорослим. 

 

Наші переваги

  • КОМФОРТНИЙ ПРОСТІР. Приватний будинок із власним подвір’ям у чистому та екологічному куточку Києва. Крім навчальних кабінетів, у нас є кухня для приготування їжі та спільних обідів, місце для активних ігр та заняття руханкою, а також простір для проведення спільних проектів дітей та родин.

  • КОМАНДА ПРОФЕСІОНАЛІВ. Люди, що викладають та працюють в «Соняшнику» є не лише професіоналами своєї справи, а також створюють особливу атмосферу для гармонійного розвитку дітей та зацікавленості у навчанні та пізнанні світу й себе. 

  • СИСТЕМА НАВЧАННЯ. В нашій школі цікаво та ефективно викладаються основні предмети за програмою, а також додаткові: шахи, логіка, мистецтвознавство, клуб настільних ігр та проекти. 

  • ОСОБЛИВА АТМОСФЕРА. В нашій школі панує атмосфера великої родини, де діти з усіх класів та дорослі разом працюють, грають, творять та ростуть. Де панує взаєморозуміння та взаємоповага, де думка кожного має бути почута. Де дитина та її природні потреби і здібності є пріоритетом. 

  • А також ХАРЧУВАННЯ, РОЗВОЗКА та ПРИЙНЯТНА ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ. 

23_edited.jpg